zaterdag 19 januari 2008

Hans van Egdom wint bokaal

“Op vrijdag 18 januari werd de Nieuwjaarsreceptie van D66 Leiden weer druk bezocht. Op deze avond zijn de prijzen voor de Meest Actieve Vrijwilliger van D66 en de Beste Politicus van 2007 uitgereikt. De prijs voor de Meest Actieve Vrijwilliger werd gewonnen door Hermine Klein. Daarnaast won Hans van Egdom van Groen Links de prijs voor de Beste Politicus van 2007.

Hermine Klein’s optreden in 2007 heeft zich gekenmerkt door een tomeloze inzet als voorzitter van de Campagne Commissie van D66 Leiden. Zij heeft zich actief ingezet op talloze terreinen en was een sleutelpersoon voor het gericht campagne voeren over thema’s die speelden in de wijken en de stad Leiden.

Hans van Egdom heeft in 2007 in de Raad in een aantal gevallen een zuiver sociaal-liberaal standpunt vertolkt, enkele malen ook mede namens D66. Daarnaast heeft hij laten zien een verbindende kracht in de Raad te zijn en is hij terecht tot voorzitter benoemd van de raadscommissie die de structurele financi?le overschrijdingen bij grote projecten in Leiden onderzoekt.

Zijn optreden in de Raad wordt gekenmerkt door helderheid, relativeringsvermogen en een goed gevoel voor humor. Voor meer over Hans, bekijk dan zijn weblog www.hansvanegdom.nl, met schitterende foto’s en interessante bijdragen.”