woensdag 24 augustus 2016

D66 op campagne met resultaten voor Leiden

De raadsperiode 2014-2018 voor Leiden is alweer halverwege. Twee jaar geleden koos Leiden twaalf D66’ers in de gemeenteraad. Daarmee kon D66 als grootste partij weer deelnemen aan het Leidse stadsbestuur. De partij gaat de komende maanden op campagne om de kiezers te tonen wat er met hun stem gebeurde.

Bestuurslid Campagne Sander van Diepen: “D66 zit sinds 2010 als grootste partij in het Leidse stadsbestuur. We besturen op de D66-manier, samen met de inwoners. Daarvoor investeren we in onderwijs, de kenniseconomie en een duurzame stad. Nu is het tijd om verantwoording af te leggen over de afgelopen periode en onze plannen te tonen voor de komende twee jaar.”

Een selectie van de resultaten komt terug in de midtermflyer die de komende maanden uitgedeeld wordt op de markt en in de wijken. Daarin staat niet alleen wat er bereikt is in samenwerking met de andere politieke partijen, maar ook wat Leiden nog kan verwachten de komende jaren. De eerste flyers werden afgelopen dinsdag gepresenteerd bij een goed bezochte zomerborrel in De Buurt.

Bekijk hier de midtermflyer