woensdag 5 april 2017

Meld je aan voor de Masterclasses Gemeentepolitiek

Net bekomen van de 9e verkiezingsoverwinning staan de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 alweer voor de deur: D66 Leiden nodigt iedereen met interesse in gemeentepolitiek uit om zich te oriënteren op het raadslidmaatschap, want D66 zal veel kandidaten nodig hebben.
Iets voor jou?

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 organiseert D66 regio Zuid-Holland met de afdeling D66 Leiden de Masterclasses Gemeentepolitiek: voor iedereen die meer wil weten over wat het raadslidmaatschap inhoudt. De masterclasses bestaan uit een algemene introductie op zaterdag 13 mei in Leiden over wat een raadslid wel/niet doet, en daarna volgen nog 2 bijeenkomsten eind juni en september voor leden die overwegen zich kandidaat te stellen. Aan de orde komen o.a. het D66 gedachtegoed, instrumenten van de raad, competenties van een D66 raadslid, en raadsleden uit Leiden en de regio delen hun ervaringen met je.

Meer informatie over de Masterclass Gemeentepolitiek en het aanmelden daarvoor, vind je hier. Aanmelden kan tot 29 april.