Geen
op straat

Voor alternatief plan verkamering

Deel jouw verhaal

Het risico dat er tussen de 400 en 600 studenten op straat komen te staan willen wij niet nemen. Het door de gemeenteraad gewenste verkameringsbeleid is wat ons betreft te hard. Maar we moeten de andere partijen nog overtuigen dat het voorstel dat er nu ligt niet goed zal uitpakken voor de stad. En daar hebben we jou bij nodig. Vertel ons jouw verhaal!

Deel jouw verhaal

Voor het alternatieve plan

Elke student in Leiden heeft recht op een woning. Op een thuis. Daarom willen wij maatwerk bij verkamering. Dat per pand gekeken wordt of het pand geschikt is om een studentenhuis te worden. Samen met de Leidse studentenverenigingen is er een alternatief bedacht: Maatwerk voor Verkamering.

Beter voor iedereen

Het alternatieve plan is goed voor iedereen. Voor zowel studenten, als omwonenden. Door in te zetten op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Zo blijft Leiden een leefbare stad voor iedereen. Voor jouw toekomst in Leiden.

Lees waarom

Blijf op de hoogte

Wil je meer weten over het verkameringsbeleid? En wat onze raadsleden doen voor duurzame verstedelijking in Leiden? Laat je mailadres achter, dan houden wij je op de hoogte!
Na het invoeren van je e-mailadres ontvang je een bevestigingslink. Nadat je op deze link geklikt hebt, word je toegevoegd aan de lijst met mensen die op de hoogte gehouden willen worden.

Volg ons op Sociale Media