Ik ben geboren in 1985 in Oegstgeest en groeide op in Leiden. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als Manager Leden & Service bij het Landelijk Bureau van D66.

Al een aantal jaar ben ik gemeenteraadslid en een van de sociale gezichten van D66 met de portefeuille Werk & Inkomen. Het is het gelukt om de nodige resultaten te bereiken. Zo kwam er dankzij D66 een Kindpakket dat er voor zorgt dat kinderen niet de dupe worden van armoede, kwamen er meer stages bij de gemeente om jongeren de kans te geven zich te ontwikkelen en kwam er ondersteuning voor sociaal geïsoleerde Leidenaren waardoor zij weer de regie kunnen voeren over hun eigen leven.

Leiden is een fantastische stad om in te wonen, te werken en dat moeten wij vooral zo houden. Dat lukt ons alleen als wij, met een blik op de toekomst, gerichte keuzes maken over waar wij met onze stad naar toe willen en iedereen een kans geven om mee te doen. Ik ben trots om Leidenaar te zijn en ik vind het een eer om mij als gemeenteraadslid namens D66 in te zetten voor onze stad.

Telefonisch te bereiken via: 06-14437795

Meer van Lodi van Brussel