Roger Hendriks

Vertrouwenspersoon

Roger Hendriks vervult samen met Mark Koek de rol van vertrouwenspersoon binnen D66 Leiden. Als iemand binnen de afdeling een voorval aan de orde wil stellen en liever dit met iemand buiten de fractie of het bestuur wilt bespreken dan kan men daar terecht.

“Beiden hebben we veel ervaring binnen D66 Leiden, onder andere als fractie- en afdelingsvoorzitter. Daardoor weten hoe dingen werken in de partij en zijn we gewend vertrouwelijk om te gaan met zeer gevoelige onderwerpen. We vervullen op dit moment geen andere officiële functie binnen D66 en zullen dat gedurende het uitoefenen van deze functie ook niet gaan doen. Daardoor zijn we volledig belangeloos en onafhankelijk.”

“Is er iets voorgevallen waarvan je niet weet wat je ermee moet en wil je graag eens met iemand overleggen dan, kun je ons altijd bellen of mailen. Je kunt er zeker van zijn dat we alles vertrouwelijk behandelen en alleen eventuele acties ondernemen na jouw uitdrukkelijke toestemming.”

Roger Hendriks – 06 53 77 36 77 – roger@hendriks.org
Mark Koek – 06 24 63 63 40 – mark@koek.net