Vereniging

D66 is de grootste partij in Leiden met 12 zetels. Maar ook buiten de gemeenteraad is D66 actief in Leiden. Je kan opleidingen volgen, raadsleden ondersteunen in een van de vele commissies of mee doen met het campagneteam.

Benieuwd hoe je mee kunt doen? Op deze pagina vind je de mogelijkheden. Word lid en doe mee!

Campagneteam

Democratie zit bij D66’ers in de genen. Voor ons bestaat dit uit meer dan alleen de gang naar de stembus. We gaan graag in gesprek met mensen in Leiden en wisselen graag ideeën uit. Niet alleen door te vertellen waar wij voor staan maar ook om op te halen wat er in de stad leeft. Dit kunnen wij niet alleen. Het campagneteam gaat de straat op samen met vrijwilligers uit de afdeling. Heb je een paar uurtjes over?  Doe mee en help D66 zichtbaar te maken in Leiden.

Themacommissies

Binnen de Themacommissies verzamelen leden zich rondom een inhoudelijk thema. Vaak hebben zij vanwege hun dagelijkse werk en/of opleiding specifieke kennis van het thema en willen zij volgens het sociaal-liberaal gedachtegoed actief met dit thema aan de slag gaan. Deel je kennis en geef je op voor een themacommissie.

Opleidingen

D66 Leiden biedt vele Masterclasses, trainingen en andere opleidingen aan. Het actuele opleidingen aanbod vind je hier.

Help je graag mee met het organiseren van de opleidingen en talentontwikkeling? Klik dan hier

Laatst gewijzigd op 2 december 2016