Debatclub

Good cop – bad cop, vól Underwood gaan of toch een lief Terlouwtje? Debatteren scherpt de geest en geeft bovendien een goed excuus om een standpunt eens helemaal anders aan te vliegen. Daarom komt onze debatclub regelmatig samen om een avond te vullen met inhoudelijk en speels debat, of het nu voor het plezier, de training of het leren is. Soms worden externe trainers aangezocht, en in de toekomst is er de ambitie om mee te doen met een landelijke D66 debatwedstrijd.

Wil je meedoen of heb je vragen? Voor meer informatie, benader Sam Quax.
Het lidmaatschap is gratis, al wordt van je gevraagd zelf een versnapering mee te nemen bij bijeenkomsten, omdat er in beginsel bij leden thuis wordt geoefend. Wanneer je je hebt aangemeld, krijg je informatie over de eerstvolgende bijeenkomst.

Voor wie?

De debatclub staat open voor alle D66’ers. Er is geen niveau vereist; commitment wordt wel gewaardeerd.

Zaterdag 3 november: doe mee met de raadssimulatie!

Durf jij het aan om een dag in de schoenen van een gemeenteraadslid te staan?  Altijd al benieuwd geweest hoe een debat in de gemeenteraad gaat? Of hoe je een debat voorbereidt? Op zaterdag  3 november organiseren we in het Leidse raadszaal een simulatie. Meer info & aanmelden.

Laatst gewijzigd op 24 september 2018