Leids Els Borst Netwerk

D66 Leiden maakt werk van meer vrouwen in de politiek. Sinds 2018 is er binnen D66 Leiden een lokale afdeling van het Els Borst Netwerk. Wij willen onder andere:

• De drempel verlagen voor vrouwen om politiek actief te worden
  • Diversiteit agenderen en stimuleren
  • Inspiratie, empowerment en een netwerk bieden aan vrouwelijke leden
  • Trainingen en activiteiten organiseren in het kader van persoonlijke en politieke ontwikkeling
  • Vrouwelijk talent scouten en wijzen op interessante functies binnen de partij

Contact

Wil je meedenken of heb je vragen? Neem dan contact met ons op via elsborstnetwerk@d66leiden.nl en volg op Twitter via @LeidsEBN.

Voor wie?

Het lokale Els Borst Netwerk is er voor D66-vrouwen uit Leiden en de Leidse regio. Ook staan we open voor vrouwen buiten de partij die een interessante bijeenkomst willen bijwonen. Daarnaast zijn mannen binnen onze partij ook van harte uitgenodigd om het Els Borst Netwerk te steunen.

VrouwMiBo op 8 maart

Borrel mee met EBN bij de enige echte Vrouwdagmiddagborrel. Samen met D66 Leiden en D66 Oegstgeest staan we stil bij Internationale Vrouwendag. We hebben een aantal inspiratiesprekers uitgenodigd en wij zorgen voor een hapje en een drankje.  Je bent vanaf 17.00 welkom bij Café Gouwe (Rhijngeesterstraatweg 31, Oegstgeest).

Save-the-date: Leids EBN bestaat één jaar op 21 juni

En dan pakken we natuurlijk groots uit! Noteer vrijdag 21 juni dus alvast in de agenda.

Word lid!
Via onderstaand formulier kun je lid worden van het Els Borst Netwerk Leiden. Let op: hiermee ben je niet automatisch lid van het landelijke EBN. Op de website van het Els Borst Netwerk kun je lid worden van het landelijke netwerk.

*Het lidmaatschap van EBN Leiden is gratis, maar een vrijwillige bijdrage wordt zeer gewaardeerd. Deze vrijwillige bijdrage kan je overmaken naar NL89 RABO 0143 9130 85 ten name van D66 Leiden onder vernoeming van: Els Borst Netwerk Leiden.

Aanmelden Leids EBN

Word lid van het Els Borst Netwerk Leiden
  • Ongeveer 6x per jaar ontvang je van ons een update met nieuws en informatie over aankomende activiteiten.
  • Een vrijwillige bijdrage is welkom, maar heeft geen invloed op je lidmaatschap!
  • Schrijf hier iets over jouw verwachtingen van het Leids EBN. Suggesties zijn van harte welkom!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Aankomende activiteiten

In het najaar zijn we weer terug met een nieuwe programmering!

Laatst gewijzigd op 18 februari 2019