Leids Els Borst Netwerk

D66 Leiden maakt werk van meer vrouwen in de politiek. Sinds 2018 is er binnen D66 Leiden een lokale afdeling van het Els Borst Netwerk. Wij willen onder andere:

• De drempel verlagen voor vrouwen om politiek actief te worden
  • Diversiteit agenderen en stimuleren
  • Inspiratie, empowerment en een netwerk bieden aan vrouwelijke leden
  • Trainingen en activiteiten organiseren in het kader van persoonlijke en politieke ontwikkeling
  • Vrouwelijk talent scouten en wijzen op interessante functies binnen de partij

Contact

Wil je meedenken of heb je vragen? Neem dan contact met ons op via elsborstnetwerk@d66leiden.nl en volg op Twitter via @LeidsEBN.

Voor wie?

Het lokale Els Borst Netwerk is er voor D66-vrouwen uit Leiden en de Leidse regio. Ook staan we open voor vrouwen buiten de partij die een interessante bijeenkomst willen bijwonen. Daarnaast zijn mannen binnen onze partij ook van harte uitgenodigd om het Els Borst Netwerk te steunen.

Maandag 5 november: EBN-borrel met Petra Stienen

Volgend jaar vieren we 100 jaar vrouwenkiesrecht. Een belangrijk moment in de geschiedenis die we zeker niet zomaar voorbij laten gaan. Om alvast een klein voorproefje te geven organiseert het Leidse EBN een netwerkborrel. Te gast is Petra Stienen, Eerste Kamerlid en tevens prijswinnaar van de Aletta Jacobsprijs in 2016. Meer vrouwen in de politiek is een onderwerp dat haar aan het hart gaat.

De avond zal in het teken staan van de lessen die we kunnen leren van Aletta Jacobs. Wil jij je ervaringen delen of heb je brandende vragen aan Petra Stienen en heb je zin in een gezellige borrel? Wees dan vooral van harte welkom!

Wanneer: maandag 5 november 2018, 19.30 – 21.30, locatie volgt.
Aanmelden: Stuur een e-mail naar elsborstnetwerk@d66leiden.nl

Word lid!
Via onderstaand formulier kun je lid worden van het Els Borst Netwerk Leiden. Let op: hiermee ben je niet automatisch lid van het landelijke EBN. Op de website van het Els Borst Netwerk kun je lid worden van het landelijke netwerk.

*Het lidmaatschap van EBN Leiden is gratis, maar een vrijwillige bijdrage wordt zeer gewaardeerd. Deze vrijwillige bijdrage kan je overmaken naar NL89 RABO 0143 9130 85 ten name van D66 Leiden onder vernoeming van: Els Borst Netwerk Leiden.

Aanmelden Leids EBN

Word lid van het Els Borst Netwerk Leiden
  • Ongeveer 6x per jaar ontvang je van ons een update met nieuws en informatie over aankomende activiteiten.
  • Een vrijwillige bijdrage is welkom, maar heeft geen invloed op je lidmaatschap!
  • Schrijf hier iets over jouw verwachtingen van het Leids EBN. Suggesties zijn van harte welkom!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Aankomende activiteiten

In het najaar zijn we weer terug met een nieuwe programmering!

Laatst gewijzigd op 24 september 2018