Leids Els Borst Netwerk

D66 Leiden maakt werk van meer vrouwen in de politiek. Sinds 2018 is er binnen D66 Leiden een lokale afdeling van het Els Borst Netwerk. Wij willen onder andere:

• De drempel verlagen voor vrouwen om politiek actief te worden
  • Diversiteit agenderen en stimuleren
  • Inspiratie, empowerment en een netwerk bieden aan vrouwelijke leden
  • Trainingen en activiteiten organiseren in het kader van persoonlijke en politieke ontwikkeling
  • Vrouwelijk talent scouten en wijzen op interessante functies binnen de partij

Contact

Wil je meedenken of heb je vragen? Neem dan contact met ons op via elsborstnetwerk@d66leiden.nl en volg ons  op Twitter en Instagram.

Voor wie?

Het lokale Els Borst Netwerk is er voor D66-vrouwen uit Leiden en de Leidse regio. Ook staan we open voor vrouwen buiten de partij die een interessante bijeenkomst willen bijwonen. Daarnaast zijn mannen binnen onze partij ook van harte uitgenodigd om het Els Borst Netwerk te steunen.

Vrijdag 29 November: Borrel met Jessica van Eijs

Save-the-date voor de volgende activiteit van het Leids EBN. Op vrijdag 29 november zal Tweede Kamerlid Jessica van Eijs naar Leiden komen. We gaan met haar in gesprek over haar carrièrepad, ervaringen in de Tweede Kamer en vrouwen in de politiek. Daarnaast is er natuurlijk ook tijd om elkaar beter te leren kennen en te borrelen! Vrouwen en mannen, leden en niet-leden zijn van harte welkom. Vanaf 17.00 staat de borrel gepland bij Old School (Pieterskerkhof 4a). Vooraf aanmelden vinden we fijn, dat mag via elsborstnetwerk@d66leiden.nl.

Word lid!
Via onderstaand formulier kun je lid worden van het Els Borst Netwerk Leiden. Let op: hiermee ben je niet automatisch lid van het landelijke EBN. Op de website van het Els Borst Netwerk kun je lid worden van het landelijke netwerk.

*Het lidmaatschap van EBN Leiden is gratis, maar een vrijwillige bijdrage wordt zeer gewaardeerd. Deze vrijwillige bijdrage kan je overmaken naar NL89 RABO 0143 9130 85 ten name van D66 Leiden onder vernoeming van: Els Borst Netwerk Leiden.

Aanmelden Leids EBN

Word lid van het Els Borst Netwerk Leiden
  • Ongeveer 6x per jaar ontvang je van ons een update met nieuws en informatie over aankomende activiteiten.
  • Een vrijwillige bijdrage is welkom, maar heeft geen invloed op je lidmaatschap!
  • Schrijf hier iets over jouw verwachtingen van het Leids EBN. Suggesties zijn van harte welkom!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laatst gewijzigd op 6 november 2019