Opleidingen

Leergang Zuid-Holland II

Van november 2018 tot en met juni 2019 organiseert D66 Zuid-Holland in samenwerking met D66 Leiden de tweede editie van de Leergang.
De Leergang is een serie van 8 masterclasses voor leden die al ervaring binnen D66 hebben en verdere verdieping zoeken. Klik hier voor de beschrijving van de onderdelen van de leergang.

Voor wie?
Voor iedereen die toe is aan een verdere verdieping in D66 als partij, de politiek en het bestuur! In november 2018 start D66 Zuid-Holland met D66 Rotterdam, D66 Den Haag en D66 Leiden een verdiepende leergang, die bestemd is voor mensen die al enige kennis van de partij, politiek en het openbaar bestuur hebben. Deze Leergang is voor leden die al politieke ervaring (bijvoorbeeld als kandidaat raadslid, of als lid van een commissie) hebben opgedaan en op zoek zijn naar een goed netwerk in de regio, een functie of activiteit in de partij of het maatschappelijk middenveld.

Wat biedt de Leergang?
De Leergang wordt verzorgd door ervaren trainers, bestuurders en politici. De Leergang biedt de deelnemers inzichten die in de praktijk zeer bruikbaar zijn. (Potentiële) bestuursleden zullen met de verworven inzichten hun eigen rol en taak beter definiëren. Tijdens de Leergang leren de deelnemers over het D66 gedachtegoed en hoe de politiek werkt. Verder biedt het programma kennis over verschillende vaardigheden en is er veel ruimte met vaardigheden te oefenen.

Hoe, wat en wanneer?
Leergang Zuid-Holland start in november 2018. De Leergang van 8 masterclasses wordt 1x per maand aangeboden (bij voldoende aanmeldingen) in zowel Rotterdam, Leiden als in Den Haag.

Interesse?
Laat het ons weten! We zetten je op de lijst en na de zomer informeren we je over definitieve opzet, intake, inhoud, sprekers, kosten en locatie. Aanmelden kan via talent@d66zuidholland.nl.

Laatst gewijzigd op 9 oktober 2018